*ledsen*

Asså, man blir ju inte direkt glad... eller det beror ju på vart missen ligger...

Det stod om Div III lagets insattser i tidningen igår. Jag (som hade näst bästa resultatet detsutom) stod inte med!?! Asså, lågt... Fan inte roligt... blir kul o höra om det är tidningen som har missat eller om den som skickade in kasnke "glömmde" mig... Skulle inte förvåna mig om det var så...
men mitt individuella resultat stod med iaf...

Eh, skit samma. Jag bryr mig inte särskilt mkt o så ska jag endå tävla för Örebro fältrittklubb ist nästa år! :P

(jag la även ut detta på min facebook för att se om jag får någon raktion från t.ex lagledaren... Vi får se... Förmodligen inte... :( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0