MIDSOMMAR!

Haay på er alla!

Hoppas ni också har nice väder! Här äre kanon. Förutom lite för mkt blåst.. men, men man kan inte få allt! :P

Idag käka vi frukost vid... ööh.. hm.. 10 tror jag.. elr nått.. :P sen startade jag datan. Men skite funkade inte.. :p Man kopplar upp, sen gåre typ bara nån minut sen kopplar den ner självt igen!!? så sen sket jag i datan o gick en liten sväng. :) Hade kameran med mig o tog massa bilder, men laddar upp dom en annan gång.(pga modemet) Sen när jag kom hem så åt vi Sill o potatis.(Blä enligt mig så jag åt lite köttbullar ist) Sen jordgubbar o glass/grädde till efterrätt!
Sen trööööka jag o bråkade med datorn lite till medans dom anndra "sov middag".. sen nu så åkte Emil hemåt o m o p gick o diska.

Jag blev precis överlycklig! (det är derför jag bloggar, hade igentligen redan gett upp det..)
men nu, helt plöttsligt så funkade modem helvetet! Desutom går det på Turbo 3G nätet! haha fort som fään! :D

Jaja, nu ska vi slöa lite. sen ska vi la äta nått i kväll också!

Hoppas alla får en fin kväll, o va rädda om er!

GLAD MIDSOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0