Morrn, morrn!

Hejsan alla!

Vaknade i morrse o konstaterade att jag inte mådde särskilt bra. Onti halsen, ont i huvet, Svagt illa mående... ja... ni fattar.. :P Så jag blir hemma idag tror jag. Hade igentligen planerat att åka ner t samhället på lunchen o äta o träffa lite folk.(o köpa se & hör, som inte fanns o köpa sevnen eleven...!?!)

Nu ska jag fortsätta o försöka vakna till lite, med Björn Rosenström i högtalarna.
Hm.. kanske ska ta på mig lite mer kläder... haha Insåg just att jag bara hade en t-shirt o trosor på mig... HAHA fyfan.. tror inte jag mår så bra idag... :P

Hörs!


Kommentarer
Postat av: lucke

hej på dig! Allt bra idag? :)

2010-06-29 @ 10:01:13
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0