Om du såg mig i ögonen...

Och jag önskar jag kunde säga att de är en fas vi går igenom
En storm vi måste orka rida ut
Och jag önskar jag kunde säga att vi klarar det tillsammans
Att allting kommer ordna sig till slut
Men hur säger man till nån att här tar vägen slut
Och hur säger man till nån att hjärtat längtar ut







Och jag kan inte ljuga för dig, du känner mig alltför väl Men om du ser mig i ögonen Så säger dom, ett långsamt farväl (så långsamt... ett långsamt farväl) Här är din kung nu utan krona Likgiltig och trött En sorglig figur, som du aldrig riktigt mött Och när jag ser mig över axeln på åren som bara gick Ser jag allt som gick förlorat men också allt som vi fick Och vad säger man till nån som vill börja om igen Då det redan är försent, då man redan är på väg


Och jag kan inte ljuga för dig,
du känner mig alltför väl
Men om du ser mig i ögonen
Så säger dom, ett långsamt farväl
(så långsamt... ett långsamt farväl)


Jag tog mina händer i kärlekens namn Du kan vinna allt du förlorar ibland Du faller omkull, men du reser dig igen Det är inte över, det är bara så det känns Och hjärtat vill, och hjärtat kan Göra en underlig väg ibland Men vägen som vi färdas på den leder ingenstans Och jag kan inte ljuga för dig, du känner mig alltför väl Så vad vi än kallar det Så är det bara ett långsamt farväl, mmm ååh ett långsamt farväääääl! Så när du ser dig över axeln på åren som bara gick
Ser du allt som gick förlorat åh över allting allting som vi fick.

















Mauro Scocco – Långsamt farväl






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0