stallet o jävla-rygg-helvetet!

Ja, nu haar jag kommit hem från stallet. Har haft hovis ute o sen red jag dressyr på banan! Gick kanon! Sen broddade jag o lite så inför imorgon kväll då blire Ft träning för Lina i Kumla tror jag...! :) Roligt!
Nu har jag precis ätit lite! Åt... ja.. gröt...? :P haha det är grejjor det, första dagen på sommmarlovet! HAHA nästan humor!

Måste fixa nån som maserar min rygg i kväll också... jag kan fan inte gå, inte sitta, inte ligga.. ja ni fattar!!? :S

Nu har jag tappat blogg-lusten totalt... Känns inte så roligt på nått sätt lixom. Bah 3-4 läsare om dan... TJOOHOO! ...NOT...! Funderar på o skita i det ist... får se hur jag gör!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Emil

jag kan masera dig (A) haha <333

2010-06-14 @ 18:53:51
Postat av: Carro

du ska inte sluta blogga!



Och Emil! Låt min flickvän vara!!!! ;)

2010-06-14 @ 22:11:19
URL: http://carropiiz.blogg.se/
Postat av: Emil

haha aldrig i livet att jag tänker ;) hon ä min ;)

2010-06-14 @ 23:10:39
Postat av: Ann-Sofie

Kumla?? Jag bor i Kumla =) Brukar du vara här och tävla på Örstakulle? Jag bor typ 500 meter därifrån =) i Hällabrottet =) Säg till nästa gåmg så kan jag komma och kolla =) Har två hästtokiga döttrar som garanterat vill gå dit och titta =)

2010-06-16 @ 09:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0