Tjao!

Jao,,,, måste säga att det här har nog varit en av dom bästa skoldagarna i mitt liv. Heeeelt Crazy stundtals! :D

Vi började med dragkamp. 7:orna & 8:orna. Sen kvat över 9 kom 9:orna som hade varit i kyrkan o hade dragkamp dom med!

Sen vid 10 drog vi bort till slottet för att kolla på div uppträdanden. Rooligt! Våran underbart ducktig mentor Madde sjöng! (Min förtjänst! ;) ) hon sjöng Decode av Paramore o hade 2 gitarrister, sin sambo Johan & sen Jesper som också spelar i Love and Duct Tape! Roligt!

Sedan åt vi sen tillbaks till skolan. Skulle spela brännboll, elr dom andra spelade medans vi (jag, jennifer, sofia, erica) hjälpte till med musikgrejjorna. Först ut ur bilen, in i musiken, sen ut från musiken o in i bilen igen, sen till aulan o "rigga" upp det igen! haha Sofia, Jennifer,jag & madde var HEEEEEEEEEELT CRACY o typ sprang runt o sjöng! Blev ett riktigt fiint medley med bland annat, Jag vill vara din margareta, pretty woman o mamma mia.. HAHA!

Sen spelade vi då. efter typ 45 min "rigg".. haha jaja, vi är inte så snabba av oss! Men det gick kanonbra o spela! :)

Sen är jag fan så glad!! Jag ska spela på en av mina idoler, Johans egna, privata, gitarr!!! COOOOOOOOOOOOOLT säger jag!! ;)

Jaja, sen var det match 9:or mot lärare. tror 9:orna vann.. haha så angagerad var jag!

Sen hem. sen stallet. Nu: skyynda o fixa klart allt tills i morgon! :P

Hörs!

Kommentarer
Postat av: sofiavictoria

haha! det var en riktigt rolig dag! :)<3

2010-06-11 @ 07:26:23
URL: http://sofiavictoria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0