Tjoo alla! :)

Ja, just nu sitter jag o äter nudlar o dricker apelsinjuice... xD Synd bara att jag tappade matlusten när NÅGON hade lagt utt en bild på ett blodigt, äckligt sår på sin bdb!!? :P

Jaja, jag vaknade kvart över sju imorse..!? Jävla mamma som inte väcker mig i tid! Men hon fick skjutsa ner mig o cyckeln till skolparkeringen, sen fick hon gå till Åbrogården. Hon jobbar på ifo den här veckan, vickar lixom. hon var tydligen den enda som hade behörighet elr nått skit. :P

Sen i skolan så började vi med att tömma våra skåp. blev lite grejjor! haha Men skönt o slippa våra små skåp,, vi är ju lovade större till nästa år! :)

Sen gick ALLA i klassen o köpte godis o läsk o chips o grejjor för vi skulle ha lite mys med film o grejjor. Våra snälla mentorer, Madde & Anneli fixade MASSA popcorn o cola! Snälla dom! <3

Kollade på nån "rolig" film.. vafan hette den.... Öööh,, återkommer med det!

Sen typ var jag o några tjejer kvar o städade medans dom anndra gick hem. :P vi var kvar med madde o annelie då. Sen gick jag, Sofia & Jennifer ner till musiken & repade lite till. :) Börjar låta riktigt bra!! (När jag bestämde att Per var tvungen att stämma gitarrjäveln!! haha)

Sen var klockan 1. (dom anndra hade slutat 12) Då cycklade jag direkt till stallet o mockade till W. Sen hemmåt! Ja.. sen har jag faktiskt bara ätit, läst Häst & Ryttare, knappat på mobilen, pratat med mamma, funderat på vad pappa gjore/gör hemma, funderat påå hur jag ska göra ikväll...

Ja, ikväll är det bal för 9:orna. vill ner o kolla. Håller på o fixar så jag kan ta med mig kameran också... Sen blire kanoinhoppningsträning i julita med Malin o kanske Jasmine då...? jaja, vi får se!

Hörs!
Puss o kram, skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0