Träning för Lina!

Asså, fan. Lina är bara bäst!

Ja, jag åkte till stallet som planerat. Efter att ha gjort o ätit lunch på 15 min.. haha

Sen gjorde jag kklart hästen o smsade vägbeskrivning till Lina. HON HITTADE!!? tror det är första gången nån har hittat när jag har beskrivit vägen.. höhö :p

TRäninge gick kanon! vi blev lite trötta på slutet. Det var jävligt varmt o Lina körde hårt med oss. Men det är roligt o se att man gör framsteg! :)

Sen smsade jag o lina när hon hade åkt också. Haha snacka om att hon gör allt för o peppa än! såå rolig o gör en på såå gott humör!

jaja, nu ska jag gå ut i solen en stund tror jag.. ta med mig gitarren kanske..

hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0