Uppträdande & Parkerinsgarage...!

Haaaaaaaaayy alla!

Ja, idag är jag så där lagom pigg... Skapligt förskyld o kom hem vid 3 i natt... Men det var jävligt nice igår! :D

I går morrse så ställde jag klovkan på 10 över 6.. tänkte att det blir nog lagom, då får jag gott om tid o fixa mig o så. Men inte orkade jag gå upp då inte! så jag gick upp 20 i 7 ist! höhö men jag han iaf så det var lugnt! När jag kom till skolan så gick jag en sväng till båset o hälsade på dom anndra, sen gick vi till aulan där vi skulle ha våran avslutning. Vi sjöng först Idas sommarvisa, alla tillsammans. Sen uppträdde Alice & Lisa o sen bara lisa. Sen var det Jag, Sofia & Jennifer  då.. haha Det gick kanonbra! Förutom ett litet missförstånd,,, meb sånt händer! :P Sen sjöng alla Den blomstertid o sen gick vi till klassrummet. Fick glass av våra mentorer. Sa hejdå. Sen gick jag, Jennifer & Sanna o va lite sociala med Johan medans vi väntade på madde o Annelie. Dom hade sagt att dom skulle med till kyrkan, men sen när dom kom så var dom tvugna o göra nått annat. Så vi(jag, J & S) gick dit själva o stod o glodde lite. Sen gick vi ut o kollade när 9:orna åkte iväg på flaken, Kramdes lite till med Madde, Johan o Mia(No lärare).Haha sen när jag stod där mitt bland allt folk så fick jag sms från Carro att hon skulle med till Finspång. Jag bah vrålade JAAAAAAAAA! Typ alla glodde men.... xD Sen gick jag till mammas jobb. Bestämmde att jag inte skulle gå hem, utan vänta tills carro kom  o gå o möta henne vid tåget. Ja... sen hade 9F liiiiite roligt.. Hm... JÄTTE roligt när jag står nere på stationen o så åker dom på bron bah: Tjalalalalala, Emils brud! Hm.. inte så jätte roligt nej... :P Sen gick jag o Carro till Vidåker igen.Mamma sjutsade hem oss. Sen typ nördade vi data, sov(Carro), Ducha, bytte baterier(haha) o lite så. Sen gjorde vi lite mat. Gick... ja det gjorde det väl...

Sen fixade vi oss o så sen åkte vi mot Kristallen, finspång.

Först åkte vi på lite förfest hos Carros kompisar. ;) Sen gick vi dit. Sen så skulle det ha varit ute. men dom hade flyttat in det. Till (trummvirvel...) Parkeringsgaraget! Hm.. jaja.. Sen var det typ MASSA strul när vi skulle gå in. Det var ju 18 där. Carro o jag stod på Scotts vip lista så vi skulle slippa betala, men sen sa dom att vi inte fick komma in. Men när vi hade visat leg o skrivit på att jag skulle sköta mig o hade både "mammma" (Helene) & "pappa" (Scotts-allt-i-alla-Gunnar) så kom vi in. Snackade lite med dom som satt i garaget. Sen gick vi in i själva resturangen för o hälsa på emil & Veronica o några till. Men då blev vi utkastade av en jävla vakt, så vi fick hålla oss i garaget! haha

Enligt hemsidan skulle dom ha börjat spela 21, men det stämmde inte. Dom började 22. Sattde....

Spelningen var kanon!! Lika grymma som vanligt! :) Var så jävla gött att dom körde sina rocklåtar också!

Sen efteråt så snackade vi lite med Lillen, sen Claes. Sen när vi stod o snckade med Claes & Niklas så kom  Henke, Från ingenstans o bah skrek till i Carros öra o körde in fingret i ryggen på mig!! Haha fan va crazy han är ibland! :P Sen kom vakterna o "kastade" ut oss.  Sen åkte vi hem. Var väl hemma vid 3 elr nått. Trötta som fan.

Sen sov vi till typ 11. Gick upp halv 12. Skjutsade Carro till tåget 12. Åkte hem. Satte mig vid datan o fixade bilderna. Ligger uppe på fb nu. Orkar inte ladda upp dom här... Sen fixade jag lite till kaninerna. Käkade lite. Åkte till stallet, red en liten sväng. Hem. Käkade lite kex o ost o grejjor. Gott som fan. Nu sitter jag o lyssnar på Secondhand Serenade o lite annat. Ska.. ja.. gå tillbaka till tvn nu tror jag.. Va sociala på mobilen är ni snälla! ;)

Jaja, Hörs!

Puss o kram, skummbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0