YYYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEE!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!! Fan va kul det ska bli!! Jag är på så fett bra hummör idag! (trotts att jag bara sov 5 tim inatt...) Ja, till och med så bra hummör så jag pratade med min musiklärare(!!), frivilligt, 2 gånger!!!!?? :OOOOO Ja,, nått fel är det då! ;) Haha sen har jag fått kommentaren "Du är Scottskadad" typ 6-7 gånger idag... xD mina "snälla" kommpisar! :D

Jaja, anledningen till att jag har pratat med musikläraren(man skulle ju kunna tycka det är rätt normalt när man har musiklektion men icke för mig!) är att Jennifer & Sofia har hittat på att vi ska uppträda på skolavslutningen nästa vecka... :S jaja, det blir som det blir! :P

Ne, nu måste jag äta! Hörs kanske senare, annars hejdå! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0