Ett litet inlägg..

Hejsan alla!
Lite om dagen tänkte jag...

Ja, jag var faktiskt riktigt pigg i morrse! :) Sjöönt att va det för en gångs skull. Men på nått sätt så somnade jag när jag kom  till skola ist!? :P var typ jätte trött sen hela dan men,men..

Var en rätt bra dag!

Kollde på film både på Svenskan & på Tyskan! Sånt gillar vi! (sammanlagt 2 tim)

Annars så hade vi typ vikarie på bilden o typ hade färgkrig(ko, sandra, erica & jennifer tror jag det var) Jag var inte med.. eller dom(läs Ko) smetade i ansiktet på mig med... Jag blev inte glad!? xD

Sen dampa jag typ loss på Erica & Sandra när vi hade slutat o jag fick vänta på mina nycklar i typ 45 min!!? :OO

Ok... nu serveras det årets första rabarberpaj här så jag måste dra!
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0