Eurovision

Nr. 1 Litauen:  Hm.. nja.. inte så bra direkt nej... :P
Nr. 2 Armenien: Jag gillar han som spelar flöjt! haha
Nr. 3 Israel: Konstigt språk...? xD Men annars rätt fin låt!
Nr. 4 Danmark: IN A MOMENT LIKE THIS!!!!! Jag gillar låten. Frammträdandet.. helt ok! Abslout en vinnarlåt! :)
Nr. 5 Schweiz: Franska.. ja...? "Glittrig gaydisco." Ganska bra kommentar enligt mig! Men det är liite medryckande iaf!
Nr. 6 Sverige: NEJ! *No comments* Nej men.. coolt med ljusstavarna! :)& en Carola-fläckt fick visst också följa med... :P Ja..? NEJ!
Nr. 7 Azerbajdzjan: ANDERS BAGGE!! :D Cool trappa! Rätt skyst låt! Ev en vinnare!

Ja, nu ska jag gå o ducha! Tänkte kommentera lite till dom andra också när jag kollar på innspelningen! ;)

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0