Ja, vafan är det för fel på mig...?

Fan, vart ska jag börja... Det är så jävla mkt...
Det jobbigaste är att inte alla kan få veta allt, för deras eget bästa... men..
...Tisdagen den 4 maj 2010 var väl rätt ok mellan typ 8 & 11. Sen gick det bara utför...

Ok... vi skriver bara det som hände efter skolan idag. Jag slutade tyskan. Hade gått fett bra. Sen när jag kom ut o skulle cykla hem var cyckel jäveln borta... Ringde mamma som lät som om hon var jätte arg o bah: - Skyll dig själv. Då får du väl gå till skolan ist då!
Sen började jag gå runt i Vingåker o kolla efter cyckeln. När jag hade gått typ 25-30 min så fick jag ett sms som hjorde att jag bröt ihop totalt. Det var om Scotts... Från underbaraste Carro som igentligen inte menade något illa, men det blev för mkt tankar lixom... Sen kom ett sms till, ennu en bekräftelese om att en person ljugit för mig, också droppen lixom!? Jag gick gråtande hem. var hemma vid 4... Fan.

Jag vet inte vad jag ska skriva här igentligen... Jag skulle ha skrivit mina tankar jag hade när jag gick hem...



Varför kan jag inte komma ur mitt "skal"...? Vette fan hur många gånger jag har ställt mig den frågan. Alldeles för många i alla fall.



Och Emil... Förlåt mig, snälla? Det betyder visst mkt att du bryr dig... <3


Kommentarer
Postat av: Carro

Men gumman :( Förlåt.



Du får inte vara ledsen <3

Kramar om



Upp med hakan sötis.

2010-05-04 @ 17:51:48
URL: http://carropiiz.blogg.se/
Postat av: Emil

det lät inte som en spec kul dag :( <33

2010-05-06 @ 21:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0