Onsdag!

Halloj! :)


Ja, det är väl onsdag idag..? Var tvungen o tänka efter faktiskt! Men jag vet att vi slutar 1 på onsdagar o det gjorde vi idag så, då måste det vara så! xD

Försov mig i morrse... Mamma väckte mig typ 10 över 7 o jag måste åka senast kvart i 8..! :P Stressigt!!! Men jag han platta håret(nästan) o smika mig(nästan). Sen åt jag mackan som snälla mamma hade gjort till mig på vägen ner till skolan! Höhö Såg kanske liite kul ut o cyckla o äta macka,,, men aa! ;)

Sen så skrev jag på mitt Fysikprov idag! gick rätt bra iaf..

Sen "tog" jag rast o gick ner till byn för att köpa Eskilstuna kuriren.. Fanns inte NÅGON STANS I HELA JÄVLA VINGÅKER!!!!!!!?

Det jag skulle ha var det här:

http://ekuriren.se/nyheter/flen/1.711790-caroline-skoter-scotts-blogg

Jaja, sen typ lunch. Åt 2 mackor.. :P

Sen lektion igen. städning av tekniksalen för dom som varit där. vi andra tog rast. ;) Kollade typ när Olle o Cissi sprayade sin "uppfinning". Höhö

Har faktiskt inte bestämt vad jag ska göra nu.. Blir nog kaninhoppning i kväll iaf!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0