Tjoo alla!

Hejsan!

Jag han inte blogga i går för jag var o tränade med winnie vid Nilslund! Bilder kommer i senare inlägg! ;)

Ja, idag ha jag typ haft en mindre bra dag. Fast på lunchen drog jag, Jennifer, Sanna & Cissi till Scorett o kollade på skor! :) Jag hittade ett par skit snygga låga converse i typ skin.. 700kr.. :P jaja, vi får la se... höhö
Ooo, ALLA var så jäkla sugna på bullar idag. Det stank nybakta bullar i C-huset! :P som tur är så fick jag bullar av snälla Emil sen! :) Gott, gott när man varit sugen en hel dag!
Ja.. hm.. sen typ  fick jag ett utbrott på våran vikarie(Helena) som vi hade på sista lektionen!!! Gggrrrh, vad jag blir irriterad på henne! :@ Jaja, såå, lugna mig nu. Andas Jossan.?. :P

Jaja, nu ska jag ladda upp lite bilder! Tänkte lägga upp några bilder på Hanoi & sen från träningen o från idag!

Puss & kram, Skummbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0