Tjoohoo alla!

Ja, hejsan!

Dagen har varit fett nice!  ;)

Först typ svenska med vikarie som inte visste vad vi skulle göra. Sen eng. Lyssnade på typ nån saga.(jag lyssnade på Zekes & Scotts i mobilen) xD Sen skulle vi ha matte men kom ingen lärare så vi tog håltimme ist! Vilket betyde att vi fick 2tim o 20 min håltimme!!? haha Riktigt gött! ;)

Sen typ "finn upp"
. Asså, vi ska bygga en "raket" av en Pet-flaska.... Önsaka oss lycka till!? :P Jag fattar inte hur man ska kunna få sånt tryck i den så den lyfter lixom..!? :O jaja, det löser sig väl!

Sen i stallet idag så körde jag lite konditions träning med Winnie. Gick riktigt bra! :)

Ni får gärna säga grattis til henne idag också för hon fyller år!! :D haha

Sötaste:



Nu håller jag på o försöker ladda upp bilder på f****ng Facebook... går inge bra. Han "ladar" alla bilder sen står det typ "uppladdningen misslyckades"!? Åååh.. jag blir så irriterad!!!!! :@


Jaja.. lugna mig nu... höhö
Ja, i morrn ska jag va med sööta Jennifer också! Ska bli riktigt roligt det! :)

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0