Zekes i Örebro!

Heejsan!

Ja, igår var ju jag o Carro iväg till Örebro för att gå på Zekes!

Hm,, konstatreade just att jag inte har en enda bild från Vingåker.. :P men Carro kom med tåget till "tha town" vid typ 5. Sen gick vi en snabbis o hälsa på mamma sen gick vi till Ica o köpte glass! Eller inte bara... vi typ hm,,, Ööööh... ja. Flyttade lite på skivorna där också! Haha ;)

Sen fick vi skjuts av mammas jobbarkompis Therese in till Örebro. Så skönt o slippa åka buss o massa skit! :P

Jaa... sen när vi kom dit så typ gick vi en sväng inne på Ica där utanför Brunnsparken, sen satte vi oss typ mitt på gräsmattan utanför! höhö

Jag o "scotts-carro"! ;)

Det vi såg där vi satt:


Carro va lite paparzzi när Zekes sound checka...



Lite tidsfördriv: Fota skuggor! :)


Sen så tog vi o gick in!

Mathias:


Jakob:


Rickard: (crazy snubbe!)





Autografkort.. ;)

Anton: (som jag tyvär bara fick en riktigt fin bild på... :( )

Och Jakob spelade SAXOFON  också..! :D Me like!

Simon: (som inte var lätt att fånga på bild.. )



Mera bilder....!
Haha kolla söta leenden! :)


Liite smått galen...!?



Zekes!



Sen typ snacka vi lite jag köpte skiva. (tack för lån av pengar Carro! ;) )
O så kom mamma o pappa o hämta sen åkte vi hem. Trötta men glada! ;)

Scotts-Carro otrogen med annat band...? (som vanligt...?)



haha hade iaf en toppen kväll! :D

Kommentarer
Postat av: Carro

TJOHO! vad sköj de va!

2010-05-19 @ 17:13:42
URL: http://carropiiz.blogg.se/
Postat av: Carro

Viktigt att säga föresten att det är av en händelse att de tär rickard jag pussar på där på slutet, HAHA!

2010-05-20 @ 20:06:58
URL: http://carropiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0