Fett-depp kväll..

Jag hatar denna kvällen. Som sagt jag är inte där jag "ska" vara. I tanken är jag på ett helt annat ställe... *olycklig*

Sen blir jag nästan rädd för mig själv. Förut såg jag personer jag älskar i stjärnorna. Det var som att se personen i ögonen. Sen likadant så tände jag massa ljus på mitt rum sen...
Jag mår nog inte bra. Sova kanske? Nej. Det kan jag inte. Är på tok för rädd efter dagens händelse.

Jag vill bara att jävla lovet ska va slut. NU!

Ska väl se om jag vågar gå o va social med mamma & pappa iaf.

försöker muntra upp mig med glad musik.
Funderar på att lära mig texten på The Coral – Dreaming Of You & Incubus – Drive, som tidsfördriv... Kanske kan fördriva.. säkert 10 min av mitt liv. :P *suck*

Hörs i morgon iaf!
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0