Hämska tanke...

Efter att cissi har snackat om en blogg så har jag inte kunnat låta bli o börja läsa den. Jag tror att dom flesta har hört talas om henne. Hon blev gravid när hon var 14 & nu, när hon precis fyllt 15 har hon fått sitt barn.

http://micahs.se/
In o läs!

Min fråga är: Hur kan man behålla det? Jag tänker mig ju in i vad jag själv skulle göra... asså, hämska tanke!! :O Fattar inte, tänk att gå på högstadiet & komma med en liten unge på armen? Sen när hon är 18 & får börja gå ut då har hon ist ett litet barn o ta hand om. Kan det vara roligt? I min värld skulle det inte va det. haha
Har varit en hel del snack om detta bland tjejjerna i skolan. Vi är iaf överens om att det vore smått förfärligt!!
Vad tycker du?

Jaja, nu ska jag fortsätta frysa här.  Ush!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0