"Han har ingen sjukdom, han ÄR en sjukdom"

Hejdärni!

Har varit på topp humör nästan hela dagen idag med! Kommer leva länge på det där asså! ;) *ler*
Dagen idag bestod av.. Matte på morgonen vidare till idrotten för att ha "beep-test".. Härliga tider! :P Sen efter det så var det Tyska, skrev prov... det där provet kommer gå åt helvete helt enkelt!! haha   Sen ännu en hatad mentorstid efter det. I bland hatar jag min klass så jävla mkt. *suck* Sen lunch, kebab är helt ok iaf. Ätbart.
Sen fick vi långrast då halvklass NOn var inställd & vi skulle ist ha helklass på den senare tiden. Sofia & jag flummade hem till henne.. haha Asså, vi har sjukt dålig humor om ni undrar! xD
Sen tillbaka & mötas av två anndra kompisar som har blivit snöpulade & står & pratar med våra mentorer... Grr vad jag blir arg på omoget folk!!? Jaja..
NOn gick bra den med, genomgång inför provet i bland annat Organisk kemi. Sen So.. Jag suger på historia asså. Kommer inte ihåg nått jag har läst... haha jaja, det löser sig alltid iaf! :P Sen film på svenskan. -Tjenare kungen! Nice asså. Haha roligt iaf...

Sen kom faktistk mamma & hämta mig & så åkte vi direkt till K-town & provade ut glasögonbågar till M & kollade på skor. (hittade såklart inga som dög åt lilla mig..) Sen fastnade vi hos en (as snygg & charmig) försöljare från the phone haouse som skulle sälja på mig ett abonemang. Han lyckades inte.. haha
Sen höll jag på o komma för sen till dansen. Allt där gick bara skit. Jag var alldeles för tankspridd just då.
Sen blev det en promenad runt på Norr medans jag väntade på mamma som var på Willys. Kan bara säga, om någon har missat det, att det är jävligt halt ute!! Gå försiktigt!!

Nu deckar jag här hemma & tycker synd om mig själv. Halva min lillfinger-topp är vit & svullen & svullnar bara mer & mer. Men sjävlklart så plågar jag migsjälv med o spela lite gitarr endå! ;) Inget stoppar mig nuu!! haha

Undviker & se mig i spegeln efter att Sofia sa att jag var lik en av våra lärare.. Haha "Ni har lixom ett tufft yttre, sen är ni riktiga mjukisar!" Haha Jadu, men nejdu!!

jaja, nu ska jag fortsätta med nått.. Hörs hörreni!
Börjar 9 imorgon... rätt nice.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0