Hej, hopp!

Idag ska jag inte tjata om hur illa det är med lilla mig. Huvudvärk? Ja.

Så! Skolan idag var rätt bra asså. Nice med Tisdagar. Är väl för att vi har ett rätt bra schema då. (till skillnad från vissa anndra dagar..) Idrotten var faktsikt jävligt rolig. Innebandy är igentligen bland det tråkigaste som finns.. haha men det börjar bli lite kul, förmodligen för att killarna börjar ta in mig mer & mer i sitt spel då jag oftast ger gärnet! ;) Idag var jag typ första "tekare" typ hela våra matcher tex. *gilla*

Sen är jag lite trött på dom smått irriterande onsdagarna.. För enda sedan förra året har jag tänkt att jag skulle villja va med i lucia kören. Sen nu så tror jag att övningarna för det kommer va på typ 80% av min musik-spelning & sen typ hela min lunch också!? %¤/)¤%&¤ *crying* Trist. Men blir nog mest trist för min musiklärare efter att jag har skällt ut honnom... ;)

Eh, nu har jag varit ducktig & gjort mina läxor. :) både So & musik. *stolt* Så nu känner jag att jag får göra lite vad jag vill ikväll, med gott samvete detsutom! :)

Pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0