Hejsan hoppsan!

Kom på idag att jag kanske borde blogga.. haha har faktiskt inte tänkt på det dom senaste dagarna. :P

Jaja, i Lördags skulle jag ju ha varit i K-holm på The Tranq & Erik Hassle, mne det blev ändrade planer så Sofia kom hem till mig en stund, sen drog vi ner till V-åker & myste med god sallad på Joan's. :) Trevligt, trevligt det!

Sen i söndags var jag vid Brogetorp på hästloppis! :) Lyckades sälja typ en pryl... Själv köpte jag ett mörkblått Mark Tood schabrak, 2 anndra chabrak, en fodertunna, broddar, 2 par sporrar, ett par vanliga & ett par portougisiska med stjärna.(sen har vi även lånat hem en sadel igen... :P ) Riktigt nöjd med alla mina köp!

Sen i går så.. tja, en ganska vanlig skoldag. Fast, asså, gud vad fort det blir mörkt ute nu!? Jag var kvar typ 30 min efter skolan då, så gick hem vid halv 4 & det var nästan helt mörkt innan jag kom hem! :O Ush. Hatar vintern ibland... Sen var vi på skolbio också då. :) kollade på filmen "Prinsessa". Den var, tja, helt ok.

Idag har varit en ganska vanlig dag det också. Måste plugga nu. Matte. *suck* Diagnos, typ. haha Jobbigt när man inte är på lektion o gör det man ska. :P Sen är jag lite stolt för jag jobbade både på svenskan(kan ha varit för att vi hade madde..) & på tyskan. :) Det är bra.
haha sen gick jag inte hem direkt idag heller.. börjar bli en ful ovana det där. Kan va för att jag inte mår så bra över skolan just nu... alla är så jobbiga & då tror jag att det är att jag vill känna att jag får lite uppmärksamhet & att någon håller med mig & bryr sig om mig. :/ Jaja, det löser sig säker det här också. Med världens bästa mentor så blir der mesta bra tillslut. :) (tihi)

Imorrn blir det "trafikdag". Underbart när man innan man gårt hem dagen innan frågar läraren man ska ha vad det innebär & vad man ska göra & den inte har en aning.. xD haha Fail. Men, men, det visar sig imorgon. ;)

Funderar på o ta upp kontakten med ett gammalt typ"ex".. (fast vi var bara nästan ihop... :P Har hört att han fotfarande vill umgås med mig, men att han ist för o säga det tjatar på mina kompisar.. haha 

Pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0