Inspiration. Vad ska jag nu göra med den?

Nu blir jag snart tokig! Jag har själv funderat på, dom senaste dagarna, varför jag tänker musik hela tiden. Jag kan inte sluta lyssna & måste testa o spela alla låtar på nått instrument. Nu har jag iaf kommit på varför!

Jag rider inte längre.
Ganska enkelt. Folk brukar undra hur & varför jag tänker på min ridning dygnet runt. Det är problemlösning, analysering, planering o.s.v Nu tänker jag inte på nått av det.
Den energin blir ju helt enkelt över & måste användas till nått annat? Låter inte det lågiskt? :S haha

Fast nu håller jag på & säkerhetskopierar min externa hårddisk. Det går inte så bra. *suck*
Men, men. Sen ska jag skriva en So uppgift också.. Eller kanske ska ta o göra det nu ist..

Jaja, hörs kanske senare!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Varför rider du inte längre?:O

2010-11-03 @ 13:44:38
URL: http://sandraostlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0