Jävla huvudvärk!!

Nu sitter jag o slöar på mitt rum. Huvet dunkar & jag mår allmänt hängit.

Första dagen i skolan idag var.. tja, som alla anndra skoldagar? Lite hög ljudnivå kanske..(där av huvudvärken) ...sen "lagom" snälla klasskompisar. (läs: inte så trevliga)
Som ni kasnke förstår så är jag inte helt nöjd med dagen... :P

Men jag blev så jävla lycklig när jag kom hem & loggade in på min blogg! Älskar fina kommentarer! :) Så jävla glad jag blev för den idag asså. Så fint att det var just det inlägget just han läste. Och att han fattade det roliga i det hela. *ler*
Oftast känns det som att dom fina kommentarerna man får, väger upp dom elaka. För det är klart att det finns såna med. Så är det nog för alla.
Sen höll jag på o bli tokig när jag skulle logga in på fb. Tydligen har någon försökt ta sig in på mitt konto för jag fick göra massa säkerhetsinställningar i typ 4 steg & bekräfta mina upgifter o ha mig.. läskigt... :S

Nej, nu ska jag fortsätta nörda facebook & tycka synd om mig själv. Sen ska jag nog kolla på dansbandsbrudar-premiären ikväll tror jag.. :)

Hörs ni fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0