Kämpa?

Hejni!

Totalt värdelös dag. Idag har jag, efter 1,5 år brytit ihop i skolan. Fan. Jag hatar o gråta men jag orkar inte mer nu. Jag fattar inte varför dom gör som dom gör. Men nu är det hos rektorn på måndag. Iaf en liten del av det som har hänt.
"Hate life. Love life."
Men jag måste tacka min kära vänner för alla peppande kommentarer & tacka typ Gud(?) elr nått för att vi har fått världens bästa mentor!
Som sagt, efter det så blev ju inte dagen den bästa. Dagens höjdpunkt var att jag var tvungen o gå vägen förbi stallet o ta in Winnie för att hovis skulle komma. Var bara sååå bäst o låta W trösta mig. Bästa trösten man kan få. Helt klart. <3

Nu tror jag iaf att jag har packat klart allt jag ska ha. Blir konf. läger vid hjälmargården hela helgen. Fan vad jag inte vill. Men.. jaja, måste väl tyvär. Håller tummarna för att det kommer gå bra & att alla kommer vara schysta o så.

Hörs kanske på söndag kväll. Annars måndag!


(jag o W på en tävling i Trosa i våras.)

Kommentarer
Postat av: Jennifer ;)

men gmn! du vet att jag finns för dig, och aa du är fin gummsan <3 och om du vill prata komm till mej (: <333 om du vill förståss ;p

men konfermerar du dejj ?? <333

2010-11-20 @ 20:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0