Onsdag & livet leker igen! :D

Fan va bra jag mår precis just nu. Så göttig kännsla när man känner att man endå är ganska nöjd med sig själv! :)

Bild från mitt fönster i morrse... :S




Idag började det med Engelska. 1tim. Jag & Sofia jobbade på hela lektionen. :) *lite stolt* Känndes rätt bra när läraren går förbi & bara: "Nej men va? Jobbar du idag? :O"  haha roligt. Sen fick jag även reda på att jag hade haft rätt på precis allt i häftet på typ...4 elr 5 sidor om verb... *ännu stoltare* Så, därifrån gick jag med ett leènde. :)

Sen blev der bara skit med allting på musikteorin. Som vanligt. Hatar skiten. *suck* "Du är inte sämmre än någon annan i gruppen." ha, jo visst. Ljug lagom!  *suck igen*
Så var på asdåligt humör efter det.
Sen på lektionen efter där skulle jag göra min so uppgift men ist satt jag & fia & lyssnade på musik & pratade lite med madde. Haha mkt trevligare än att jobba! ;) Men jag gick fortfarnade med dom där tankarna, "jag kan ju ingenting & ingen bryr sig väl om mig..." Men det blev det ändring på!

Ja, sen var det ju musik. Vi gick som vanligt ner lite tidigare för o lyssna på bandet innan. Rätt bra faktiskt. ;) hihi
Sen kom dagens höjdpunkt. Då kommer Johan o bara sträcker fram en cd till mig. Först fattar jag ingenting, men sen ser jag ju vad det är. Love and Duct Tape – The Abyss. FAAAAAAAN va jag blev glad!! :D Johan är för snäll han. Tack så jävla mkt!!   Sen efter det så har jag haft ett stooort leende på läpparna hela dagen. Så lycklig fortfarande. haha ;)
Sen såklart så gick det ju även bra o spela! Incubus – Drive spelas för fullt nu. Kommer bli riktigt bra! :)

Sen på konfermationen så kollade vi på en film. Jag orkar inte gå in på den, men den berörde mig faktiskt jävlit mkt... Den heter nått så påhittigt som "Jesus". Det ni! haha

Nu typ.. lyssnar jag på musik. Har inga böcker med mig hem så kan inte plugga. Skönt... haha I stället försöker jag planera lördagen... Ska försöka ta mig in på Safiren & lyssna på The Tranq som ska va förband till Erik Hassle. Men måste ha någonstans o tavägen om(läs: när) jag inte kommer in... Så håller på o föröker lösa det nu! :) Någon som ska dit förresten..? ;)

Har som sagt lite tråkigt så fotade helt enkelt lite på temat -nått snyggt-... ;) haha nej men såklart nya skivan!






Snacka tidsfördriv... ;)


Kommentarer
Postat av: Carro

Härligt. :) Glad att du är glad!



Och bilderna är ju jätte snygga!!! :D

2010-11-10 @ 21:39:39
URL: http://carropiiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snacka jobbig du är subba.

2010-11-10 @ 21:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0