Örebro igår. K-holm idag...

Hejsan alli hopa! Hoppas ni mår bra?
För mig så flyter det väl på hyffsat.. dagarna går utan att det blir något med dom, & snart är lovet slut. :P

Men igår var iaf jag & mamma i Örebro. Vi började med o åka hem till Lina & drack lite kaffe(vuxenpoeng där va? ;) ) & lämmnade tillbaka hennes frack. Pratade lite med henne om Winnies vila, då alla anndra tycker vi är smått dumma i huvet som tänker vila henne 2 månader... men nu har vi bestämt att hon får vila iaf! Så tycker vi. Haha Vi litar på equieterapeut-Lindas kännsla helt enkelt!
Sen drog vi vidare till Biltema där jag lyckades stuka den anndra tummen, men dock bara lindrigt. Känner bara lite idag & den är normalfärgad. :P haha Sen till Marieberg. Där köpte jag en sån här...
...på H&M & en stickad tröja på gina. :) Nöjd med båda. Jackan ska jag ha som vardagsjacka först & främst. Saknade nått lite snyggare att ha i skolan. Men den funkar ju även till fint också! ;)
Sen var vi på IKEA & köpte lite grejor till mitt rum.(igen) Men snaaaart så får det vara klart här! Haha har hållit på i typ ett år snart med att inreda mitt förbannade rum...

Men, men... nu ska jag tjaa.. typ.. göra nått. :P Sen tror jag att det i bugg ikväll. haha Kommer inte ihåg vad dom sa sist.. *piinsamt* Men åker väl dit & kollar & är det ingen där så får jag väl ta en utskällning av min mor & åka hem igen. :)

Hörs!

Kommentarer
Postat av: emma

äsch det är väll inge konstigt att låten henne vila 2 månader, det är väll upp till er :) prisse ska vila 1 månad så ;)

2010-11-06 @ 19:31:53
URL: http://qems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0