Så äre mät...

Hejhopp!
Tänkte rapportera lite från dagen idag! :)
Var ju ingen skola idag, så sov ganska länge. Jag har inte sovit ett piss inatt. Först var jag uppe jättelänge igår kväll. Sen hade jag huvudvärk & fruktansvärt ont i öronen. Hela huvud dunkade, särskilt öronen.. Fan. Det måste ha gått över innan onsdag! Annars blir det inte bra.. ush!:S
jaja, efter några värktabletter gav det sig skapligt iaf. Käkade lite frukost, sen trööka jag lite vid datorn. Resten av dagens tillbringades i kaninhuset, så nu ärt det fint där igen! :) Såå skönt!
Sen när mamma kom hem åkte vi så klart till stallet.. Då stod Ingela utanför o skruvade i ett av dom typ 300 proppskåpen.. Så det finns inge lyse i stallet. vi mockar med pannlampor & sen tillslut så ringer vi till min pappa som är typ värdsbäst på problemlösning när det gäller sånt där... medans vi väntar tar vi in hästarna. Jag helt utan lampa,, haha kul o typ gissa villken häst man tar in. :P Men det gick ju det med! Sen kom pappa o efter att vi stått o frysit ute en stund så hittade han felet o fixade det.

Men fattar ni villken panik jag fick så fort jag blev själv i stallet? :O Helt mörkt.. jag som är rädd när jag är där mitt på ljusa dagen lixom.. haha

Nejrå, men ikväll blir det TV! Ska kolla på Dansbandsbrudar elternativt Rolandz programmet... :) Får se vad det blir!

Hare bra, så hörs vi i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0