Tjabba, tjena, mittbena! ;)

Hejsan allihopa!

Dagen har varit helt ok. Nästan rolig. Många intressanta diskussioner blir det när vi har lektioner med Madde.. haha min klass är helt crazy! :D Men det gillar vi!

Dagen har bestått av två filmer & en teoriuppgift på typ.. asmånga sidor & en tippsprommenad. Sen får jag inte glömma den "fantastikt viktiga" utvärderingen! haha
Tror jag har lärt mig något iaf. Ja, men det har jag nog. Men har mest varit ledsen & tänkt på personer som betyder väldigt mkt för mig & vad jag skulle göra om något skulle hända dom... Ush! Nu tänker vi inte mer på det!!

Just nu sitter jag o fixar lite låtar till mitt häfte med ackord & mojjs. :) Måste fixa det till helgen då det blir konf. läger då & jag ska ha med min gitarr & sitta med den hela helgen.. *skratt* Det är iaf vad jag vill! ;)

Haha nu kom jag in på versta jullåtarna på spotify.. xP
Denna är ju sjukt bra! Busungarna – Tomten jag vill ha en riktig jul

Jaja, i morgon har jag prov i So-mellankrigstiden & No- Organiskkemi & alkoholer & estrar. :P *suck* bara börja plugga nu då..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0