Tjuliluu! ;)

Hejsan allihopa!

Hoppas ni mår lika bra som jag mår just nu. :)
Dagens började skit, rent utsagt. Efter ett antal "tabbar" på engelskan så var mitt humör förstört. :( Sen hatar jag min skola & min lärare & min mentor  för att inte komunikationen(stavning?) funkar som den ska! Ush, vad jag tycker det är jobbigt!! :@ *suck* men det blev matte ist för musik-teori sen då & tjaa, Mattetant-Alice fick mig o fatta. Det gillar vi! Men mitt humör sööög fortfarande.
Men, precis som vanligt kan man inte va på dåligt humör nere i musiken. Riktigt gött denna veckan också! Asså, vi är så jävla ducktiga i min grupp. Det låter faktiskt asbra om jag får säga det själv. (& det får jag eftersom det är min blogg! ;) ) Är rätt stolt. & nu övar jag solot också. haha Trodde jag skulle slippa det. Men ack så fel jag hade! :P *slår till sofia* haha

jaja, sen har jag varit nere till Scorett & Factory nyss. Men hittade inte nått av det jag skulle ha, tyvär. :P

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0