Typ.. trött.

Hejsan!

Nu sitter jag på mitt rum. Är så sjukt jävla trött! haha
Lägret har i stort varit väldigt bra. Det har till stösrsta delaen bestått av att äta.(som vanligt när man är med kyrkan...)
När vi kom dit så var det iaf lite upprop & så sen fick vi våra rum.  Jag & Sofia fick helt klart finaste rummet!! Längst bort, på baksidan ett rum med dubbelsäng & stor toa! haha Fett frächt! Sen så typ fika vi på kvällen. Sen höll k, e & j på o sprang in i vårat rum hela tiden när vi skulle sova, då allas nycklar passade till våran dörr.. :S
Sen var det frukost kl 8.(!?!) Sen sjöng vi hela morgonen/förmiddan sen pysslade vi lite & käka lunch. Sen så kom det 2 gitarr killar o skulle spela med oss. Men jag ville inte spela.. hahah mina kära vänner tvingade mig dock på slutet så jag spelade lite med dom, sen spelade vi lite efteråt också. Sen åt vi igen. Myste med Tacos & glass till efterätt. Trevligt sällskap där vid mitt bord också.(Fia! du missade massor din fegis!)
Sen hade grabbarna lite mer konsert för oss sen också. Ducktiga! Så coola för det var typ bara improvisation hela tiden! haha härligt! Dom spelade allt från 18 and life till jag ringer på fredag! ;)
Sen var det ju fika & kvällsandakt också då...
Sen skulle vi va vakna för k, e & j skulle komma till oss.. Sen hade dom sommnat så det gjorde s o jag med då.. haha Fail på dom!! xP
Sen var det bara masa sig upp igen i morrse. Liiiiiiika tiiiiiiiidigt... *suck* Sen frukost då då, sen kollade vi på "Bruce den allsmäktige". Den har man ju inte sett förut lixom? haha Men eh, alltid lika kul!
Sen lunch & sen hem.
(känner att jag missade massa saker. men eh, det var lite om vad jag har pysslat med iaf! ;) )
nu är jag sjukt trött.
Slöa här. Äta. Sen sova.

skola i morgon. Tjoohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0