"Bara" ett samtal om ett mail...

Jag: -Vad var det du ville mig föresten...?
X:- Ja.. det var ju du som ville mig nått...? Mailet..?
Jag: -Jaha.. ja, jo.. jag var väldigt arg & ledsen när jag skerv det... *suck*
X:- Ja...
Jag: -Men glöm det!!
X:- Nej! Sånt glömmer jag inte!  Men vi får prata någon gång när vi har mer tid.
Jag: -Men.. Nej, glöm det!
X: -Nej. Jag glömmer det inte.
Jag: -Ok.. hej då då.. ses i morgon.
X: -Mmmh.. Vi måste prata om det när det finns tid. Hej då!

Asså, visst finns det bara för fina människor? Som gör (nästan) allt för en...  Även fast jag kämpar imot, så fortsätter dom tjata tills dom vet att det är bra. Underbara! :) <3

(Tror att dom som får veta vem "X" är vet det. Ni vet villket mail det är jag pratar om iaf...? Annars känner jag att det igentligen inte spelar någon större roll igentligen. ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0