Fredag, Lördag, söndag...

Tänkte att jag skulle berätta lite nu vad som hänt dom senaste dagarna! :)

I Fredags var det ju maskerad i skolan. Alltid lika roligt! ;) Jag var ju utklädd till dressyrryttare, med frack & hatt. Fick många kommentarer att jag var tjusig iaf! haha
Hm.. sen har jag inte hårddisken här så jag kan visa några bilder, men det finns (som vanligt) på Facbook!

Sen i går var jag, Emil & pappa iväg på rally! :) Blev en heldag i skogen. Härligt med frisk luft faktiskt... Bilder ifrån det kommer också på Fb! ;)

Sen idag så har jag sjuk huvudvärk & mår rätt dåligt. Jobbigt med lov. (haha) Men nu på förmiddagen har vi varit i stallet & fixat & donat lite både jag m & p. Nu går w i en annan hage. *suck* just nu hatar vi ston i vårat stall. Vi har väl 5st sjuukt brunstiga ston som blir heltokiga så fort dom ser en annan häst så nu går alla i olika hagar!! :P

Själv är jag grymt ridsugen! Ställde av winnie i onsdags & är redan jätte ridsugen igen.. hur ska det bli om två månader då? :S
Om ni/vet någon som vill ha hjälp med någon häst kanske 2 gånger i vecka i 2 månader frammåt så hör av er!!
Allt är intressant för mig! alla typer av hästar!(nästan)

Nej, nu ska vi snart äta.
Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0