Freeeeedag!

Ok, måste erkänna att jag hatar snö! Känns som det är många som hatar mig nu. Alla verkar gilla skiten...

Nyss kommit hem från stallet. Blev ingen ridning idag. Orkade inte med det, men i morgon så blir det sista passet innan 2 månaders vila! Men ska väl se om jag kanske kan hitta någon annan häst o fara runt lite på.  :) Jag älskar att rida på vintern när det är snö, det är ju bästa tiden för ridning ute i skogen/på fälten! Jaja, fick även höra att min klasskompis Sandra ska flytta sin häst till "vårat" stall på Torsdag! Får väl se hur det blir då. vi är ju inte jättebra kompisar heller. Eh, det är altid kul när det händer nått!

Skolan är bara skit just nu. Men så ska det väl va ibland också. Känns skönt att vi börjar få veta lite mer om betygen nu. Spännande!! Tycker ju jag som ligger bra till, ja.. Finns ju dom som inte tycker det är lika kul. Det enda jag kan gräma mig lite över är väl So som jag inte blir godkännd i.. :S Eller jo, om jag tar o gör alla uppgifter jag inte har gjort ännu. *suck* Får väl göra det snart.. någon gång. Kanske...
Först ska jag se till att vilja gå till skolan utan att va irriterad & ledsen på både klasskompisar, lärare & mentorer. haha hörs det villket superhumör jag är på nu då?
Eller, nu är jag på bättre humör. Men hur icke possitiv jag är när jag tänker på skolan?

Får tänka possitivt, vad är roligt just nu?

-Rut(hunden) är här igår till ikväll. Trevligt med små prommenader i skogen! :)
-Storebror kommer hit ikväll & vi ska äta jättegod mat! (kommer bild sen ;) )
-Jag ska till Örebro & shoppa med min bror imorgon, få vara lite smakråd. Det är alltid trevligt. :)
-Jag har fått igång skapligt på bredbandet på mitt rum så nu kan jag lyssna på musik i bättre högtalare igen!
-Jag har hittat mitt favvo plektrum som varit borta väääldigt länge!

Ja.. vet ni hur lång tid det tog? För dom småsakerna? Inte bra.. hm..

Nej, nu s ka jag fortsätta med det jag gör.. haha Vad nu det var?
Intressant är att jag chattade med 4 personer +kommenterade på facebook.. Så jag vet inte riktigt själv vad jag har skrivit men.. Det var viktigt, jag planderade lite med  några som jag vill dra med till julita på söndagkväll... :) *gilla*

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0