Hej,hej!

Sitter & nördar vid datorn nu med. haha Lyssnar massa musik!
Skulle igentligen ha åkt till stallet på förmidagen, men sedan lurade mamma i mig att det skulle sluta snöa. Det kommer det inte göra. :P Men, men. Nu får jag väl äta sen rida & sen hem o ducha fort som satan sen hoppas jag på att Sofia kommer sen så ska vi åka till Julita. :) Känns ju lite tråkigt att det alltid är så att mina "vänner" säger att dom ska med, sen typ dagen innan/samma dag säger dom att dom inte kan. Exempelvis som det blev när jag skulle till Flen. Men oftast är det när det blir så man får träffa många fina nya bekantskaper! :) Så igentligen borde jag inte klaga! haha

Nej, nu ska jag nog slita mig från datoren en stund & gå ut.
hörs! :)


Kommentarer
Postat av: donnasandra

Det är oftast så att man bara kan lita på sig själv. Bra att du ser det positiva i att man faktiskt klarar sig rätt bra ändå och träffar nya människor :-)

2010-10-24 @ 21:24:55
URL: http://www.donnasandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0