Hemma igen!

Japp, hemma igen. Kom till slut iväg till Örebro & Marieberg! (med vinterhjul på bilen...)
Bror & jag tjatade musik i bilen både dit & hem. Det är lite kul att vi har fått samma musiksmak tycker jag! haha :)

Sen ja.. Han köpte en snygg tröja, en skjorta & ett par jeans på Jack and Jones. Riktigt nice! Han passar i typ alla kläder som finns där! Själv hittade jag en hatt på Zarcillo. 49 kr. Riktigt nice! Sen får vi se om jag kommer använda den nått. Men tror så! ;) Den är snyyyyyyygg...

Sen drog vi runt lite på IKEA också. haha Hatar stället. Men, ja. finns ju en del riktigt fina grejer där. Emil handlade iaf lite. När vi hade kommit typ halvvägs så funderade vi på varför vi hade gått dit... haha Då är det illa. Blev väl typ 4(?) varor.

Får väl tacka Bror så mkt för att jag fick hänga med!(eller, igentligen var det han som drog med mig men..)
Ikväll blir det tacopaj.. mums!

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0