Mietek...

Hejsan alla där!

Idag har varit en rörig dag! Blir lite irriterad på att våra mentorer alldrig vet något!!? T är ju helt ny & verkar inte bry sig, Mi är alldrig där & Ma får ingen info från anndra som hon sedan kan föra vidare till oss.(det heter så iaf) Men eh, det löser sig oftast till det bästa om man tjatar lite! ;)

På förmiddagen idag var det föreläsning med Mietek Grocher. Tror inte jag har några vidare kommentarer... Tror att det är nått som jag kommer ta med mig & "bearbeta" om ett tag... inte direkt nu iaf. Känns som det tar ett tag att smälta det. För mig iaf.

I morgon är det utklädningsdag i skolan. Känns som jag inte gjort annat än att tvätta inför det här.. Haha! Varför ska det finnas folk som är alergiska? Nej, men nu får jag ju inte säga mer! :P nu höll jag på o avslöja! :S Jag ska iaf tvätta det sista typ strax.. :) Jag kommer bli sjuukt tjusig!
Funderar på om jag ska ta med mig kameran i morgon.. vore ju kul men det blir ett jäkla släpande med kläder & kamera & böcker & ja.. *suck* vi får se!

Nu ska jag äta strax också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0