Musikgudstjänst med Emil Jämsén, magiskt!

Japp, hemma från Juilta nu. Vill börja med & tacka Sofia för att du följde med & även Stig som mötte upp där & så lilla mammsen som ställde upp & skjutsade som vanligt! :)

Ok beskriva med 3 ord?
Inlevelse, rysningar... magiskt!

Jag är riktigt imponerad! Det var ju lite skillnad att se mumin spela nått annat än LaD. Riktigt intressant & han var sjukt ducktig! Måste säga att det var över föväntan.. ;) Gåshud sa jag & mina kära vänner som var med. Och så bra var det. Helt enkelt!

Detta var min första gudstjänst som komfermand & jag skulle nästan tro att det kommer vara den alldra bästa också! :)

Nej, skola i morgon ja.. ush. *suck*


Kommentarer
Postat av: haha?

kristen OCH lyssnar dansband? ehm kulliv

2010-10-24 @ 21:20:11
Postat av: donnasandra

Missade konserten tyvärr, verkar ha varit riktigt bra av allas vår Mumin :-)

2010-10-24 @ 23:25:43
URL: http://www.donnasandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0