One day...

Ja, hej på er då. Käner inte för o blogga idag riktigt. Men.. eh! kör iaf! ;)

Igår skrev jag ju precis vad som skulle hända idag. Och ja, först engelska då. Jag & Jackie jobbade med lite grejjer & Madde läste "spökhistoria". Tihi Ruuligt! :)
Sen hade vi musikteori. Trevligt, trevligt endå... *skratt*
Sen ja.. jobbade jag matte. Riktigt bökigt var det men med A till hjälp gick det kanon! :) Begåvad elevassistent vi hade.. haha
Sen skulle vi ha haft 10 min på oss & äta. (jag, alice & sofia) Men nerå! först segade Madde som skulle släppa in oss. så när vi bara hade 5 min innan vi började så gick vi ist. Sen var det as-jävla-inte-bra på musiken. Om man får säga så... Men strunt samma! :P   Vi fick dra 10 min innan vi slutade där då för att hinna till en föreläsning som handlade om internet & publicering & sånt. Var redan då ganska borta pga att inte ha ätit nått. Men det var väl några saker som fastnade..(förhoppningsvis)
Sen ja.. drog vi på konfirmation. Sen när jag satt där kom jag på att madde hade sagt att hon ville prata med mig, sen inte sagt nått mer.. Hm.. undra vad hon ville igentligen? *suck*

Nu ska jag väl.. tja.. oja mig lite över min tumme. (-ajj..) sen.. jag vet faktsikt inte.. känner inte för nått..
jo! nu ska jag ringa Lina! ;)

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0