Förlåt, förlåt.. :/

Sry att jag är så jävla dålig på att blogga. Men har lixom inge nytt o komma med känns det som. :P

Vardagen flyter på. Skola & ridning m.m. Just nu pluggar jag som en tok till ett So prov som vi har på Torsdag. Jag kan ingenting, har missat massor tydligen. Sen utvecklingssamtal på torsdag också... Får se vad dom har att säga då, men just för tillfället känns allt bara bra! Skulle väl va att jag har "skolkat" på idrotten & inte gjort en enda matteläxa som kan vara lite problem med... :/ haha vi får se!

Jobbar mkt musik just nu. Har ju precis dragir igång med musikfördjupning i skolan. Vet inte om jag har berättat om det? Men iaf så har vi Per som teori-lärare & sen är Johan med oss nere i musiken. Det gillas skarpt av mig då jag & johan tydligen funkade bättre ihop än vad jag & per gjorde... iaf när det gällde spelningen. Teorin kommer nog också bli super i år så!

Sen ja.. ev. terrängträning i Örebro vid Karlslund i morgon kväll. Vi får se om hästen är fräch idag & så. Sen tävling igen på Lördag. Ännu en fälttävlan i (mitt inte älskade) Nyköping! Ska bli intressant, det är nämligen sammlat DM för Sörmland. För första gången. Kommer vara dressyr, hoppning & fälttävlan på samma plats, samma dag! Intressant.. :)

Ja.. men nu h ar jag berättat lite vad jag har för mig. Ska försöka blogga varje dag igen. Det borde jag absolut göra...


Vill bara avsluta med att konstatera att världen är full av fullkomligt underbara människor! Som bryr sig, förstår när dom har gjort fel & då gör allt för att bli förlåtna. Sen älskar jag kreativa människor. Sånna som vågar vara sig själv.

Alla har vi brister.

Hare gott! /jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0