Hejhej, hojhoj!

Så. Sitter o lyssnar på lite musik i Spotify.  Har precis ätit lite o ska väl snart till stallet. :P

Idag har jag iaf varit i skolan. Var helt fullkommligt o-tagg att gå dit idag... känndes så jävla jobbigt. Men släpade mig fir iaf. Hade först svenska.(med våran lärare som är dumm i huvet på riktigt) Sen idrott. :( Friidrott. :) Ja men då kör jag väl så gott jag kan. Jag ahr alltid varit ducktig på friidrott så det är roligt. Började med lite längdhopp medans killarna sprang staffet. Jag dominerade. Totalt... Hade typ hejjarklack varje gång jag skule hoppa.. haha :$ Jaja, sen skulle vi springa staffet. Jag sprang ut av bara f*n o räddade mitt lag båda gångerna. (vi låg lång efter, sen sprang jag i kapp) Efteråt fick jag jätte mkt beröm av mina kompisar som var skit impade(även killar) & sen fick jag, för första gången beröm av min idrottslärare. :) Känndes skönt!
Sen känndes livet lite lättare.
Resten flöt på skapligt... So, Lunch, Slöjd, Matte & Tyska. Jagade min kära mentor typ halva dagen för att lämmna en lapp... det gick inte så bra. haha men det kommer fler dagar. ;)

Imorgon är det skoljogg...(?!?!!) Sen musikfördjupning för min del.. *svälj* Ush.. det är nått konstigt med det där.. haha min lärare beter sig som att han vill mig nått men.. ja. Eh, skit samma. Kan inte beskriva iaf..

Ska börja fixa o ladda upp o skicka lite bilder från SMet nu.. börja med o skicka till Mathias bilder tror jag... sen ska dom väl upp på Facebook! :) Men tänker inte stressa med det.. Orkar inte rikigt.. Lina fick dom på en CD igår. ska bli kul o höra vad hon säger om kalaset! ;)

Sen har jag en grejj till som tynger mig.. Det finns en person som jag litar på o ser upp till. Hon gjorde mig besviken idag.. Fult.

"Behandla anndra som du vill bli behandlad själv."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0