Hm..

Sitter o grundar lite på den 9 & Scotts i Örebro... Ska ju "tydligen" ha lagträff i Örebro då o åka till Gustafsvik o lite så.. haha jag som hatar o bada.  Sen kommer jag inte ihåg villka jag har lovat ska skjutsas från vingåker då.. hm.. Fast ja.. eller nää.. eller jo..

Carro självklar eller? ;)

Sen vet jag inte om jag lovat nån mer... Virre snackade om det nån gång... men.. Sen har jag ju lovat Sanna o lite så. :P Nu känner jag mig lite dålig igen. Taskig som inte har koll.

Får lösa detta nån annan gång tror jag. Orkar inte nu... fast Alla lagisar tjatat oavbrutet om skiten.. Det är ju låångt kvar!!? jaja..

Haré!

Kommentarer
Postat av: gustafssonpetra

det är ju för att det känns bra att veta och för att man kanske kommer planera in annat om det inte blir något..

2010-09-15 @ 09:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0