Nej...

Fan. Allting gick fel ikväll. Är ett under att jag lever... men, olykan kommer väl nästa gång då... :P

Jag hatar att jag skyller på Lina. Det kanske inte är hennes fel men jag fick kännslan av det. Jag kännde mig ignorerad redan från start. Att hennes "nya" elever som var med var viktigare.
Men nej! Nu ska jag inte skriva en massa skit här!!

Hästen sår iaf utan en sko. Halt som fan. Mitt själförtoende är obefintligt & allt är skit.

Jag har inte ätit nått idag kom jag just på.. men nee,, jag är inte hungrig. Inte trött. Bara ledsen.

Nu ska jag övertyga mamma om att jag inte behöver äta, sen sova lite.(om jag kan)
Tävling på Lördag..

Kommentarer
Postat av: Cajjo

Men höörö! Upp med hakan! Du vet ju att du ändå är bäst. Vafan? De klart de nya eleverna behöver lite mera! Känn istället att du ska stå på dig och försöka. Du är så himla duktig ju!



Så, upp med hakan lille plutt så kommer tävlingen gå skit bra på lördag. Jag håller tummarna <3

2010-09-22 @ 21:52:35
URL: http://carropiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0