NÖJD!

Hej alla! Orkar inte blogga.. ni får ursäkta. Men jag har inte riktgit tid föt tillfället...

Idag var jag o tävlade Fälttävlan i Nyköping. Dressyren gick skit pga av att det flöt vatten på hela gegga-banan... :/ Inte kul.. Sen var jag nolla i hoppningen.(innomhus) Sen var det så pass så jag helt funderade på att avstå terrängen. Det FLÖT på hela banan. Det var sjuukt halkigt. Men sen torka det upp lite under dagen & jag startade först i min klass så hade bäst underlag då. Så jag startade o fick 2 helt obetydliga stopp. Skit hinder. Dom var pga av att underlaget släppte hela tiden. Sen var det sträckor där jag travade för att inte reskera att W skulle skada sig. Så.. ja en sjunde plats. :P inte så bra men kommer bli kanon nästa helg!

Då är det DM... :)

Nu ska jag äta nått o fortsätta lyssna LaDT.. haha xP

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0