Åååh..

Jag mår fan inte bra nu. Eller nu mår jag lite bättre.

Håller på & planerar 28 januari lite. LaD (& fler bra band) spelar i Nyköping då. Jag håller på o fyller en hel bil med brudar som ska med & röjja med mig. Dock har jag ingen som kan köra.. haha Nej, men det ska jag väl lösa.
Det tråkiga är bara att det säkert kommer bli som vanligt när det gäller just den här sortens aktiviteter. Jag får åka själv iaf. Typ dan innan kommer dom på nån "bra" anledning till att dom inte kan/får följa med. Det är så jävla tråkigt! Jag har nog varit själv nästan alla gånger jag varit på LaD.. Eller, nej på majrocken var Jennifer med. Det var fan sjukt roligt. Sen har jag varit ensam. Eller, haha ensam vet jag inte. Jag älskar ju att jag fått träffa nya människor med gemensamma intressen, så jag har lärt känna fina nya vänner ist. Men iaf. Det vore så kul att få visa mina vänner vad det är som jag älskar så förbannat mkt.

Jaja, det kommer bli bra, säkert. Det dumma är att om INGEN ska åka med finns det inte en chans att mamma/pappa/bror kan sitta & skjutsa. Då får jag försöka hitta nån annan.. *pinsamt* :P haha

Fan. nu ska jag sova. Eller kanske ska jag läsa lite innan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0