betyg=hata

Åh, vi fick ju våra första betyg när vi slutade innan jullovet. Jag var ju inte alls nöjd med mina. MEN nu visade det sig att en av mina kompisar hade räknat på poängen. Då hade jag högst poäng i hela klassen??!! :O rätt sjukt.. Jag hade 4 vg & resten g. Hon hade 3 vg & resten g. Sen var det en kille som hade 2 mvg & 1 vg & resten g. Då hade hon räknat ut att hon hade lika mkt som han med mvg. Och då hade ju jag 5 poäng högre än henne. Haha! Fan va räknade innan vi faktiskt indsåg att det var så!

Sen snacka vi gymnasium & jag får panik bara vid tanken.. *suck* :( Ush, ush, ush säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: carro

Åhw, stackars lilla dig <3



De där emd gymnasiet, de löser sig du och fan vad jag ska hjälpa dig så gott jag kan, om du vill. Det kommer gå fint det där söörrö! :)



Föresten, kan inte jag få komma till er någon helg? :) Eller över en natt. Hade vart så nice att komma iväg nått dygn, för att bara göra det, och då utan att åka på nått band. Hade vart mys o träffas också :)



kram, plutt!

2011-01-12 @ 23:35:59
URL: http://carropiiz.blogg.se/
Postat av: carro

asså de där stackars. de va om handen, haha

2011-01-13 @ 20:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0