Hej & hå!

Tjenare. Lilla jag är på bra humör idag! allt har varit så superroligt! :)

I morse hade jag 2 st sååå otroligt fina händelser. På olka sätt. Så lycklig jag blir av att jag faktiskt kan betyda något för någon! Underbar kännsla... <3

Sen har jag ridit också. Underbara kännsla att sitta på en häst, en så stor krafftfull varelse. Häftig kännsla! Har dock fått lite mer problem med min hand, så det gick inte så bra stundtals. Men kännslan av att vara tbx i sadeln är fantastisk!

Sen har jag även lyssnat på mkt musik under dagen. Mycke lokala band & så. Blev så inspererad att jag tog gitarren & bara spelade lite. Fick till lite grejjer som faktiskt lät riktigt nice..
Vi(jag iaf) ska börja skriva lite med bandet så småning om är det tänkt. Så det är ju en bra början att jag kan testa lite utan att vara pressad. Bara få lust helt själv lixom. nej, men det gillade jag. ;) haha

Jaja, nu ska jag fixa min hand. Sedan ducha. Skolan i morgon.
Åååh, skolan ja. Ush. :( Har inte träffat någon av mina mentorer på hela förra veckan, det gör att det känns konstigt. Vi har ju inte fått någon info om någonting... *suck* Men snart så, snart borde ¨åtminstonde någon av dom va tillbaka. :)

Hörs hörreni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0