Hemma, hemma, hemma!

Ja, hej! Jag är typ inte så bra på o blogga.. har anndra saker för mig just nu! Sen har det hänt lite saker som gör att det inte är lika roligt längre.
Men den största anledningen till att jag inte bloggat i helgen är att jag inte varit hemma. ;) jag, mamma, pappa & store bror har varit i Ullared. Riktigt nice! Var lite tråkigt att jag var så jävla trött, för i fredags sov jag nästan ingenting för det var några grannar som sköt rakter mitt i natten. Sen så gick jag ju upp 02.20 för att vi skulle åka.. Och jag kan inte sova i bilen heller av någon underlig anlednig. Men det var  sjukt nice iaf! Vi hade hyrt stuga den här gången, annars brukar vi ha husvagnen med oss. så det var lite annorlunda! :)
Kommer kanske bilder på lite grejer jag köpte så småning om...

ah, juste! I Fredags repade jag, Sofia & Lisa i replokalen i Asker. Vi var där i några timmar & jag måste säga att vi var rätt ducktiga! Vi spelade Clocks av Coldplay bland annat, som vi "byggde upp" i äckta "Johan-anda"... haha Fan va han har lärt mig mycke!! Jaja, i morgon ska jag & sofia plinka lite akustikt hemma hos henne. Hoppas på att vi hittar några fler bra låtar. Har ni några bra förslag?? Dom får inte bygga på att man har trummor eftersom vi inte har det... :P Men annars har vi inga riktlinjer! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0