Vårterminen i åttan.. Åh fan!

Hejhej!

Min hand är pajj. Skriver med vänster. 3x2cm stor brännblåsa i handflatan + en på pekfingret & en på lillfingret.(& skinnet runt är typ rött & gör också ont) Sen är både pek- & långfingrarna helt vätskefyllda & skinnet helt konstigt... Men, eh. Vem bryr sig typ? Kan varken rida eller spela gitarr... Gissa om jag kommer deppa ihop totalt i några dagar nu? :P

Idag var första dagen i skolan efter lovet. Känns lite.. ja, mupp. :P Vi har 3 mentorer. En jobbar inte på onsdagar & en börjar 10 & jobbade sin första dag. Den enda Riktiga mentorn vi har, låg hemma med feber & åker detsutom på semester 1 vecka i morgon. KANON! Vad man känner sig trygg & vad lätt vi kan få info om sånt vi behöver veta! Exempelvis vad vi har för lektioner.. :P Men, ja, skolan i ett nötskal. :P


Kommentarer
Postat av: carro

jag går till min mentor, Jan, han bah: Ne, men de får du fråga hos syv!

Jag går till syv. Hon säger: De där ska du fråga din mentor om!

Jag: Jo men han är lite.... ja.

Syv: OK. men du ska ta det med honom!

Jag går till min mentor: Men du ska det med Jonas (rektor) i så fall!

Jag: EEEH???????



:) Underbart med närvarande mentorer på alla sätt.

2011-01-12 @ 23:34:01
URL: http://carropiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0